برگزاری دهمین دوره مسابقات ICPC در دانشگاه بیرجند

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۳ کد : ۲۷۹۰۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۶۲
دهمین دوره مسابقات برنامه نویسی ICPC (ACM) در دو مرحله آزمایشی (۲۷اردیبهشت) و اصلی (۲۸ اردیبهشت) ۱۴۰۳ به عنوان بزرگترین رویداد رقابتی استان خراسان جنوبی در حوزه برنامه‌نویسی توسط دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
برگزاری دهمین دوره مسابقات ICPC در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطللاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در دهمین دوره این مسابقات 88 نفر در قالب 30 تیم از چهار دانشگاه بیرجند، صنعتی بیرجند، آزاد اسلامی و فنی و حرفه‌ای به رقابت با یکدیگر پرداختند.
این رقابت‌ها هرساله در سطح کیفی بسیار خوبی توسط دانشگاه بیرجند برگزار می‌گردد؛ و تیم برتر این مسابقات برای شرکت در مسابقات غرب آسیا، که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد، حمایت خواهد شد.
در این مسابقات تیمهای اول تا سوم از دانشگاه بیرجند به شرح ذیل معرفی شدند:
سیدمحمود صدریان، سید محسن شایقی و آرمیتا اصحاب یمین به عنوان تیم اول مسابقات از دانشگاه بیرجند معرفی شدند.
سیدعلی مهدی، حسین ابراهیمی و محمدصادق قنبری از دانشگاه بیرجند به عنوان تیم دوم و  یعقوب یعقوبی، روح الله ناصری و یونس قرایی نیز از دانشگاه بیرجند مقام سوم را کسب کردند.
مسئولیت برگزاری این مسابقات را دکتر حمید سعادت فر عهده دار بود.
لازم به ذکر است که برگزاری این قبیل مسابقات علمی در این سطح نقش بسزایی در افزایش شور و نشاط در فضای دانشگاه و ارتقا توانایی کار تیمی در بین دانشجویان دارد. خلاقیت، توانایی حل مسئله و آشنایی با مهارت‌های برنامه نویسی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در مسابقه برنامه نویسی ICPC می‌باشد.
این مسابقات به همت انجمن علمی مهندسی کامپیوتر با حمایت معاونت فرهنگی، معاونت پژوهشی و پردیس مهندسی دانشگاه بیرجند و اسپانسری شرکت پایا فناورگستر راتین برگزار شد.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳