به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

دیدار رئیس دانشگاه با خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاهی

۲۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۶۹۷۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۳۲۵
به مناسبت دهه مبارک فجر و  ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند به همراه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رئیس بسیج اساتید استان، فرمانده پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) ، مدیر امور اجتماعی و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با خانواده شهیدان حسن زاده و میرزایی و ایثارگر دوران دفاع مقدس حاج محمدرضا ارزنی دیدار کردند.
دیدار رئیس دانشگاه با خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و همزمان با عید سعید مبعث، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه، با همراهی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر سیدجواد حسینی واشان، رئیس بسیج اساتید استان، محمدسالاری شهرستانک، فرمانده پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) ، دکتر واعظ زاده، مدیر امور اجتماعی و  محمدحسن رفیعی‌زاده، کارشناس مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کردند.
در این دیدارها، دکتر لامعی و هیأت همراه با خانواده شهیدان حسن زاده و میرزایی دیدار کردند. در این دیدار که والدین شهید والامقام میرزایی نیز حضور داشتند یاد و خاطر شهیدان گرامی داشته شد. والدین این شهید بزرگوار با ذکر خاطراتی از شهید میرزایی به ایام دفاع مقدس و حضور آن شهید بلندمرتبه در دوران نبرد حق علیه باطل اشاره کرده و از حضور مسئولان دانشگاه قدردانی کردند. مسئولان دانشگاه نیز ضمن یادآوری ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا از صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و خدمات این دو همکار دانشگاهی تقدیر کردند.
در ادامه این دیدارها، رئیس دانشگاه و هیأت همراه با حضور در منزل پیشکسوت دانشگاهی، حاج محمدرضا ارزنی، فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث را به ایشان و خانواده محترم  تبریک گفتند و از خدمات ایشان قدردانی کردند. همچنین حاج محمدرضا ارزنی که از یادگاران دوران دفاع مقدس و افراد تأثیرگذار دوران خدمت در سنگر علم و ایمان است به ذکر خاطراتی از ایام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدا پرداخت و از حضور مسئولان دانشگاهی تشکر و قدردانی به عمل آورد.
شایان ذکر است؛ دیدارهای مسئولان دانشگاه با خانواده شهدا و ایثارگران در مناسبت‌های مختلف و در طول سال برگزار می‌شود و دیدارهای انجام شده در روز چهارشنبه 18 بهمن 1402  به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و به منظور قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاهی و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت برگزار گردید. در این مراسم هدایایی به رسم یادبود به خانواده همکاران تقدیم شد.

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۴۰۲