کسب مقام اول نخستین دوره جشنواره رساله دکتری سال توسط عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۱ کد : ۲۶۹۶۵ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۱۸۵
 دکتر نفیسه کشت گر، عضو هیأت علمی دانشگاه، مقام اول نخستین دوره جشنواره رساله دکتری را، با ارائه رساله خود تحت عنوان بررسی تأثیر سیاست احتیاطی کلان بر چرخه‌های اقتصاد ایران در رشته تحصیلی اقتصاد گرایش پولی کسب کرد.   
کسب مقام اول نخستین دوره جشنواره رساله دکتری سال توسط عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر کشت‌گر پس از کسب این عنوان در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه، گفت: در این جشنواره، ۴۲ رساله از دانش‏ آموختگان مقطع دکتری علمی و حرفه‌ای (PHD) و دکتری مهارتی و کسب ‏وکاری (DBA) به دبیرخانه جشنواره ارائه گردید که پس از ارزیابی در کمیته علمی،۳۳ رساله واجد شرایط شرکت در جشنواره شناخته و برای داوری نهایی به هیئت داوران ارائه شد.
مقام اول این جشنواره را دکتر نفیسه کشت گر دانش آموخته دانشگاه سیستان و بلوچستان و عضو هیأت علمی دانشگاه بدست آورد و در مراسم افتتاحیه نهمین رویداد تراکنش ایران که همزمان با جشنواره رساله دکتری سال در تهران برگزار گردید، از دکتر کشت گر با ارائه تندیس و هدیه تجلیل به عمل آمد.  جشنواره مزبور با مدیریت مرکز فابا، همکاری انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران، حمایت مالی شرکت ملی انفورماتیک (وابسته به بانک مرکزی) و حمایت راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری برگزار شد. لازم به ذکر است که رساله‌های سه نفر برتر این جشنواره در کتاب نخبگان علمی ایران چاپ و منتشر خواهد شد.

دفاع از رساله در سال‌های تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و۱۴۰۲-۱۴۰۱، ارتباط موضوع رساله‏ با اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، ارائه یک مقاله حداکثر ۳۰۰۰ کلمه‏ ای از محتوای رساله و ارسال یک نسخه از رساله مهم‏ترین شرایط شرکت در این جشنواره بود.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۹ بهمن ۱۴۰۲