ششمین سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۹ کد : ۲۶۶۰۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۹۹۰
مراسم افتتاحیه، ششمین سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی با حضور دکتر محمد هادی فراهی، دبیر انجمن کنترل ایران، جمعی از پژوهشگران، اساتید و دانشجویان روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
ششمین سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، ششمین سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی با حضور پژوهشگران و اساتید و دانشجویان به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه بیرجند برگزار شد. 
افتتاحیه ششمین سمینار ملی کنترل و بهینه سازی با حضور دبیر انجمن کنترل ایران، دکتر محمد هادی فراهی و دو تن از اعضا انجمن ،دکتر سهراب عفتی و دکتر فخار زاده در سالن بشارت برگزار شد. در این جلسه از سمینار از مقام استاد فقید کنترل ایران مرحوم دکتر حامد ضا طارقیان و خدمات ایشان در طول خدمتشان در مقام عضو هیأت علمی  گروه ریاضی دانشگاه فردوسی تجلیل به‌ عمل آمد.
این همایش به عنوان بستری مناسب برای تبادل اطلاعات علمی و پیشرفت‌های جدید و ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در حوزه کنترل و بهینه‌سازی و علوم کاربردی است.
نظریه کنترل و سیستم‌های دینامیکی، کنترل بهینه سیستم‌های دینامیکی، کاربردهای نظریه کنترل، کنترل بهینه در پزشکی، اقتصاد و ...، حساب تغییرات و بهینه‌سازی از محورهای این کنفرانس دو روزه است.
ششمین سمینار ملی کنترل و بهینه‌سازی 13 و 14 دی ماه 1402 در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۱۳ دی ۱۴۰۲