تجلیل رئیس دانشگاه بیرجند و اعضای بنیاد حامیان از خیّرگرانقدر حاج غلامرضا بیرجندی

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۹ کد : ۲۶۰۰۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۱۴۹
با حضور رئیس دانشگاه بیرجند و اعضای بنیاد حامیان، از خیّر و پیشکسوت آموزش عالی تقدیر به عمل آمد.
تجلیل رئیس دانشگاه بیرجند و اعضای بنیاد حامیان از خیّرگرانقدر حاج غلامرضا بیرجندی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم تقدیر از خیر آموزش عالی حاج غلامرضا بیرجندی امروز سه‌شنبه 7 آذر 1402 ، با حضور دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه، دکتر سیدسعید محمدی، رئیس دفتر حوزه ریاست به همراه مهندس علیرضا صمدزاده، مدیرعامل بنیاد، دکتر غلامرضا زمانی، مهندس حسین صباغ، مهندس احمد حاجی‌زاده و  بتول می‌خوش از اعضای بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این مراسم که در منزل ایشان برگزار گردید، از اقدام خداپسندانه و بدون منت حامی گرانقدر حاج غلامرضا بیرجندی تجلیل شد.
دکتر لامعی در دیدار صمیمی با خانواده حاج غلامرضا بیرجندی، ضمن قدردانی از خدمات متعهدانه جامعه دانشگاهیان درجهت اصلاح و تربیت دانشجویان گفت: بدون شک یکی از تعلقات و دغدغه‌های ما در دانشگاه ها  قشر محترم «بازنشستگان» هستند که سال‌ها در مسیر خدمت‌رسانی زحمت کشیده‌اند.
دکتر لامعی گیو اضافه کرد: این وظیفه‌ای برعهده ماست که قدردان زحمات شما بازنشستگان باشیم چرا که حرکت رو به جلوی امروز دانشگاه بیرجند مرهون زحمات شما همکاران بوده است.
غلامرضا بیرجندی از خیّرین بنیاد حامیان دانشگاه است که در  1323 آذرماه در بیرجند متولد شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به  دانشگاه بیرجند خدمت کرد . وی پس از بازنشستگی  در سال 1399 با اهدای مبلغ  2 میلیارد و 200 میلیون ریال جهت تأمین برخی از هزینه‌های ساخت سالن اجتماعات  خوابگاه شهید خدری به دانشگاه بیرجند یاری رساند. این مراسم همزمان با سالروز تولد ایشان برگزار شد.

آخرین ویرایش۰۷ آذر ۱۴۰۲