به همت عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند کسب شد:

دریافت جایزه SIG Member of the Year انجمن علم اطلاعات و فناوری (ASIS&T)

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۹ کد : ۲۵۹۱۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۶۱۸
جایزه SIG Member of the Year انجمن علم اطلاعات و فناوری (ASIS&T) توسط دکتر لیلی سیفی، عضو هیأت علمی گروه آمورزشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی کسب گردید.
دریافت جایزه SIG Member of the Year  انجمن علم اطلاعات و فناوری (ASIS&T)

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جایزه SIG Member of the Year یکی از مهم ترین جوایز انجمن علم اطلاعات و فناوری است که به فردی که خدمات قابل توجهی در سطح بین الملل در راستای توسعه حرفه ای، ارتباط با جامعه و ارتقا مشارکت اعضای انجمن داشته باشد، اعطا می شود. جایزه مزبور در این دوره به دکتر لیلی سیفی، عضو هیأت علمی دانشگاه تعلق گرفت.
گفتنی است اخذ گرنت به مبلغ 4000$ از ASIS&T برای اجرای پروژه مدرسه زمستانی جهت تقویت مهارت های پژوهشی برای دانشجویان دکتری و پسادکتری کشورهای درحال توسعه ، تولید محتوای تجارب کتابداران کارآفرین در سطح بین الملل، برگزاری کنفرانس بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی، ایده ها، تجربه‌ها و الگوها و جلب حامیان بین‌المللی از جمله انجمن علم اطلاعات و فناوری، برگزاری جلسات کافه بین المللی با هدف تعامل با اعضای ASIS&T با حضور بیش از 20 کشور شرکت کننده ، عضو پنل چگونه می توان با اعضای انجمن علم اطلاعات و فناوری بهتر تعامل کرد. برگزاری وبینارهای مشترک بین‌المللی با شاخه خاورمیانهASIS&T، دانشگاه شهید بهشتی و SIG-III از جمله خدمات قابل توجه دکتر لیلی سیفی، عضو هیأت علمی دانشگاه برای دریافت این جایزه بین المللی است.

آخرین ویرایش۰۴ آذر ۱۴۰۲