جلسه مشورتی اجرایی نمودن تفاهم نامه تأمین زمین و احداث واحدهای مسکونی برای اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و خوابگاه‌های متأهلی برگزار شد:

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه و معاون اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی

۰۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۶ کد : ۲۵۵۲۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۶۳۰
جلسه هم اندیشی و تبادل نظر بین دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند و مهندس حسن علیزاده، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در راستای عملیاتی کردن تفاهم نامه تأمین زمین و احداث واحدهای مسکونی برای اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه بیرجند روز پنج‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه و معاون اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست هم اندیشی که به دعوت ریاست دانشگاه برگزار شد، علاوه بر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، دکتر سیدسعید محمدی، رئیس دفتر حوزه ریاست، مهندس یعقوبی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی و نرگس اسداللهی، مدیر امور مالی نیز حضور داشتند.
در این جلسه حاضران نظرات و پیشنهادات خود را برای اجرای هرچه سریعتر تفاهم‌نامه بین وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی برای تأمین زمین و احداث واحدهای مسکونی برای اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه بیرجند را ارائه دادند.
مطابق تفاهم نامه منعقده بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی به تمام همکاران دانشگاهی و فرزندان آنان که فرم «ج» آنها سبز و واجد شرایط باشند، براساس طرح نهضت ملی مسکن، از اراضی دانشگاه، زمین واگذار خواهد شد. ضمناً طبق تفاهم نامه مذکور، همکاران محترمی که فاقد شرایط مندرج در تفاهم نامه باشند، زمین به قیمت کارشناسی، جهت احداث مسکن واگذار می‌گردد.

آخرین ویرایش۰۴ آبان ۱۴۰۲