در راستای همکاری های مشترک صورت پذیرفت

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه مذاهب اسلامی

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۶ کد : ۲۳۳۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۱۲۶
امضای تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و فرهنگی بین دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه بیرجند
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه مذاهب اسلامی

تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و فرهنگی بین دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه بیرجند به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، این تفاهم نامه همکاری توسط دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند و حجت الاسلام دکتر محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در محل دانشگاه مذاهب اسلامی به امضا رسید.

در این نشست که به دعوت دانشگاه مذاهب اسلامی و با حضور دکتر محمدامین ناصح مشاور و دستیار رئیس و مسئول دفتر نمایندگی دانشگاه در تهران، دکتر باقری معاون فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی و رؤسای این دو دانشگاه برگزار شد نشان دانشگاه مذاهب به دانشگاه بیرجند اهدا گردید.

همکاری در تعاملات علمی و فرهنگی با کشور هم پیمان در قالب دفتر شرق ایران، اجرای برنامه های آموزشی و پژوهشی مشترک، تبادل دانشجو، پژوهشگر و اعضای هیأت علمی، ایجاد فرصت های علمی و مطالعاتی مشترک، همکاری در زمینه های علمی و بورسیه های تحصیلی بخشی از اهداف این تفاهم نامه می باشد.

در بخش تعهدات این تفاهم نامه آمده است که دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه و معاونت بین الملل دانشگاه مذاهب اسلامی برای ایجاد و توسعه برنامه های کاری و قراردادهای مجزا اقدام خواهند نمود. همچنین از آنجا که دانشگاه مذاهب اسلامی قصد تبدیل شدن به هاب منطقه ای همکاری های علمی و فرهنگی با کشور روسیه را دارد این دانشگاه در خصوص ایجاد شعبه همکار علمی و فرهنگی با کشور روسیه در شرق ایران به مرکزیت دانشگاه بیرجند مساعدت خواهند نمود.

این تفاهم نامه از 20 اسفند 97 به مدت سه سال دارای اعتبار است.

آخرین ویرایش۲۱ اسفند ۱۳۹۷