مراسم اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۵ کد : ۲۳۰۵۹ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۸۰۰
مراسم اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان روز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در سالن فرهنگ دانشگاه بیرجند برگزار شد.
مراسم اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مراسم اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت، دکترحسین فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حاضرین، تمسک به قرآن را راهی برای گمراه نشدن  و برطرف شدن مشکلات اجتماعی بیان کرد و گفت: یکی از معضلات امروز نداشتن آرامش است که خواندن قرآن و فرهنگ قرآنی راهکار برطرف شدن این مشکل می‌باشد.
 در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز قرآن را استوارترین راه هدایت خواند و گفت: کار قرآن هدایت جامعه است.
در این مراسم از برگزیدگان بخشهای آوایی و معارفی جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد. پخش کلیپی ازمراحل برگزاری جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه، مولودی خوانی و قرعه کشی سفر زیارتی مشهد مقدس بصورت نمادین برای 20 نفر از شرکت کنندگان در جشنواره از برنامه‌های دیگر این جشنواره بود. قرار است از بین شرکت کنندگان در مرحله دانشگاهی این جشنواره 80 نفر به قید قرعه به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام گردند.
همچنین لازم به ذکر است که  128 دانشجوی دانشگاه بیرجند در بخش‌های مختلف این جشنواره حضور داشتند.

آخرین ویرایش۱۶ اسفند ۱۴۰۱