جلسه معارفه دانشجویان نوورود گروه آموزشی مهندسی مکانیک برگزار شد

۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۹ کد : ۲۱۱۴۸ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۲۰۴۰
جلسه معارفه دانشجویان نوورود گروه آموزشی مهندسی مکانیک با حضور اساتید و جمعی از دانشجویان گروه مهندسی مکانیک برگزار گردید.
جلسه معارفه دانشجویان نوورود گروه آموزشی مهندسی مکانیک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این گردهمایی دکتر حسن حسن زاده، مدیر گروه مهندسی مکانیک ،ضمن معرفی دانشکده ، ورود دانشجویان نوورود را به عرصه علم و دانش تبریک گفت و در ادامه مبانی رشته‌های مهندسی مکانیک و ساخت و تولید را توضیح داد و نکات  لازم جهت موفقیت این دانشجویان را یادآور شدند . 
جلسه با پخش فیلم کوتاه(درباره معرفی رشته‌های مهندسی گروه مکانیک ،  آزمایشگاه ها ، کارگاه ها ، تجهیزات و ...) ادامه یافت . دکتر سید علیرضا ذوالفقاری، عضو هیات علمی گروه مکانیک جلسه را با ارائه‌ای تحت عنوان «چگونه در دانشگاه زنده بمانیم ؟» ادامه دادو رهنمود های لازم را جهت  موفقیت دانشجویان  تشریح کرد. در نهایت دکتر سید محمد حسین سید کاشی، عضو هیات علمی گروه مکانیک و استاد راهنمای دانشجویان رشته ی مهندسی ساخت و تولید قوانین آموزشی را مطرح کردند و مواردی مبنی بر نیازهای آموزشی دانشجویان را متذکر شدند و دانشجویان را به رعایت قوانین و آیین نامه های آموزشی تشویق نمودند.
همچنین در ادامه پخش کلیپ ، سخنرانی جناب آقای خدایی (دبیر انجمن مهندسی ساخت و تولید )و عکس دسته جمعی دانشجویان و اساتید از جمله برنامه های دیگر معارفه بود .

آخرین ویرایش۲۸ آبان ۱۴۰۱