همزمان با آغاز هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛

عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند

۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۹ کد : ۲۰۹۵۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۱۸۸
همزمان با آغاز هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از معاونین و مدیران مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند امروز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ عطرافشانی و گلباران شد.
عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مراسم عطرافشانی، گلباران و تجدید میثاق با شهدا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه بهترین الگوی عملی در فضای امروزی شهدا هستند، گفت: در همه ابعاد زندگی و در کنار علم و فضای ایجاد شده به برکت انقلاب اسلامی می‌توان از شهدا درس بگیریم .
همچنین دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند با خیرمقدم به پرچمداران عرصه فرهنگ استان، گفت: دانشگاه بیرجند مفتخر به حضور پنج شهید دانشجوی عرصه فرهنگ، ایثار و علم و شهادت است.
در این مراسم، دکتر زهرا علیزاده بیرجندی، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه به سابقه طولانی همکاری کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند با اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مشارکت کنندگان جدی هفته کتاب، دانشگاه بیرجند بوده است. 
وی با اعلام اینکه بیش از 500 جلد کتاب در این مناسبت از سوی دانشگاه اهدا شده است، گفت: در هفته کتاب با برقراری تعاملات فرهنگی به مصداق ارتباط دانشگاه با جامعه عمل نماید.
رئیس کتابخانه مرکزی با ابراز امیدواری تداوم مشارکت‎های فی مابین، افزود:  ثمرات مشارکت دانشگاه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جامعه مفید است.

آخرین ویرایش۲۱ آبان ۱۴۰۱