آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند

۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۸ کد : ۱۹۵۱۵ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۱۳
روند آزمون عملی رشته علوم ورزشی همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در دانشگاه بیرجند آغاز شد.
آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون عملی رشته علوم ورزشی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز چهارشنبه 29 تیر 1401 با رقابت داوطلبان پسر در دانشگاه بیرجند آغاز شد.
 آزمون عملی رشته علوم ورزشی با رقابت 946 داوطلب دختر و پسر از استان خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود. در بخش پسران این آزمون 371 داوطلب روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 تیر در دانشگاه بیرجند به رقابت می‌پردازند و در بخش دختران نیز 575 داوطلب در روزهای جمعه 31 تیر و شنبه 1 مرداد در سالن‌های ورزشی فجر و کوثر به رقابت خواهند پرداخت.
داوطلبان این آزمون می‌بایست کارت ملی، لباس و کفش مناسب سالن ورزشی، وسایل بهداشتی لازم از جمله 3 عدد ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر)، 2 جفت دستکش لاتکس و محلول ضدعفونی و خودکار همراه داشته باشند و از همراه داشتن وسایل زینتی و گران قیمت خودداری کنید.
در طول برگزاری این آزمون داوطلبان موظف به رعایت فاصله 2 متری از عوامل اجرایی و سایر متقاضیان می­باشند، ضمن اینکه از رد و بدل کردن وسایل شخص با سایرین جداً خودداری کنید.سرپرست اجرایی بخش پسران این آزمون برعهده دکتر مقرنسی و در بخش دختران برعهده دکتر میرکاظمی است. همچنین برای نظارت و کنترل آزمون نماینده پژوهشگاه و نماینده سازمان سنجش در آزمون حضور دارند. روند برگزاری این آزمون از 29 تیر لغایت اول مرداد در دو نوبت صبح و عصر(صبح از ساعت 7 الی 11 و عصر از ساعت 13 الی 16) برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۲۹ تیر ۱۴۰۱