آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود

۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۲ کد : ۱۹۵۰۸ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۴۱
آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی از ۲۹ تیر لغایت ۱ مرداد ۱۴۰۱ در سالن های ورزشی فجر و کوثر دانشگاه بیرجند برگزار می شود.
آزمون عملی ورودی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر سعید ایل‌بیگی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون عملی علوم ورزشی در استان خراسان جنوبی با اعلام رقابت 946 داوطلب دختر و پسر در این آزمون گفت: آزمون عملی علوم ورزشی در بخش پسران با حضور 371 داوطلب روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 تیر در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود. در بخش دختران نیز 575 داوطلب در روزهای جمعه 31 تیر و شنبه 1 مرداد در سالن‌های ورزشی فجر و کوثر به رقابت خواهند پرداخت.
وی به داوطلبان آزمون توصیه کرد برای آشنایی با چگونگی این آزمون فیلم برگزاری آزمون عملی را از طریق آدرس https://www.aparat.com/v/wqT7j دریافت نمایند و با لباس ورزشی کامل در آزمون شرکت نمایند.
وی افزود: همه متقاضیان موظف هستند کارت ملی، لباس و کفش مناسب سالن ورزشی، وسایل بهداشتی لازم از جمله 3 عدد ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر)، 2 جفت دستکش لاتکس و محلول ضدعفونی و خودکار همراه داشته باشند. از همراه داشتن وسایل زینتی و گران قیمت خودداری کنید.
همه متقاضیان موظف به رعایت فاصله 2 متری از عوامل اجرایی و سایر متقاضیان می­باشند، ضمن اینکه از رد و بدل کردن وسایل شخص با سایرین جداً خودداری کنید.
برای نظارت و کنترل آزمون نماینده پژوهشگاه و نماینده سازمان سنجش در آزمون حضور دارند. سرپرست اجرایی در بخش پسران برعهده دکتر مقرنسی و در بخش دختران برعهده دکتر میرکاظمی است.
استقرار پزشک و پرستار در طول آزمون و بررسی رعایت مسائل بهداشتی ‏محیط آزمون توسط نمایندگان دانشگاه علوم‌پزشکی، اختصاص ۲ سالن ورزشی، ۳ ایستگاه آزمون، غرفه‌های متعدد ارزیابی، ضدعفونی اماکن، وسایل و افراد، ایجاد تهویه و توجه به فاصله گذاری اجتماعی، از جمله اقدامات پیشگیرانه دانشگاه بیرجند برای جلوگیری از شیوع کرونا در این آزمون است.

آخرین ویرایش۲۸ تیر ۱۴۰۱