به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

اردوی زیارتی مرقد حضرت امام خمینی(ره)

۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۷ کد : ۱۸۸۹۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۶۷
همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، کاروان زیارتی دانشجویان و کارکنان دانشگاه بیرجند به منظور بیعت مجدد با آرمان‌های امام و انقلاب راهی زیارت مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند.
اردوی زیارتی مرقد حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، کاروان زیارتی دانشگاه بیرجند به ظرفیت دو دستگاه اتوبوس شامل خواهران و برادران در این سفر چهار روزه(از پنج‌شنبه ۱۲ لغایت یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱) ضمن زیارت امامزاده حسین ابن موسی الکاظم در طبس، در روز جمعه به زیارت مسجد جمکران رفتند. همچنین راهیان حرم حضرت امام  همزمان با دهه کرامت به زیارت حرم حضرت معصومه(س) شتافتند. دانشگاهیان حاضر در این اردو صبح شنبه ضمن شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال پیشوای مسلمین و رهبر آزادگان جهان حضرت امام خمینی(ره) در سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) حاضر شدند.
پس از این مراسم حاضرین در این اردو به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی و دو امامزاده حمزه ابن موسی الکاظم و طاهرابن سجاد راهی شدند. 
این سفر به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) با هدف تجدید میثاق با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری انجام شد.

آخرین ویرایش۱۷ خرداد ۱۴۰۱