دیدار صمیمانه مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با دانشجویان ساکن در خوابگاههای دانشجویی سرو و صدف

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۳ کد : ۱۸۸۶۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۹۹۱
محمدمحمدی، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر کمیسیون دانشجویی و فرشته اسدزاده، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ از مجموعه‌های خوابگاهی سرو و صدف بازدید کردند.
دیدار صمیمانه مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با دانشجویان ساکن در خوابگاههای دانشجویی سرو و صدف

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این بازدید و دیدار صمیمانه که همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) انجام شد، فرشته اسدزاده مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی به همراه دکتر عقیلی، رئیس اداره بهداشت و درمان از مجموعه خوابگاهی صدف و سایر امکانات در اختیار مجموعه‌های خوابگاهی و معاونت دانشجویی دانشگاه بیرجند بازدید کرد و در ادامه در نشستی صمیمانه با دانشجویان به گفتگو پرداخت.
محمدی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری خراسان جنوبی و دبیر کمیسیون دانشجویی به همراه دکتر موسوی معاون دانشجویی، دکتر خزیمه مدیر دانشجویی، دکتر صمدیه رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی و دکتر ثقه الاسلامی مدیر حراست از مجموعه خوابگاهی سرو و سایر مجموعه‌های ورزشی و امکانات در اختیار بازدید کرد. وی در ادامه  در نشست صمیمانه با دانشجویان پسر ساکن در مجموعه خوابگاهی سرو  شرکت کرد.
شایان ذکر است مدیران کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دفتر امور امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ضمن حضور در اداره بهداشت و درمان از امکانات بهداشتی و درمانی درمانگاه فرهیختگان نیز بازدید کردند.

آخرین ویرایش۱۱ خرداد ۱۴۰۱