برگزاری اولین جلسه کمیته پژوهش استان در سال ۱۴۰۱

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۶ کد : ۱۸۸۴۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۵۲۹
اولین جلسه کمیته پژوهش استان در سال ۱۴۰۱ با حضور نمایندگانی از استانداری خراسان جنوبی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، جهاد دانشگاهی، بنیاد ملی نخبگان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی در دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
برگزاری اولین جلسه کمیته پژوهش استان در سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اولین جلسه کمیته پژوهش استان در سال ۱۴۰۱ با حضور نمایندگانی از استانداری خراسان جنوبی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، جهاد دانشگاهی، بنیاد ملی نخبگان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی در دانشگاه بیرجند برگزار گردید. در این جلسه پس از قرائت کلام الله مجید، دکتر علی سعیدی مدیر دفتر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه دستور کار جلسه را قرائت نمود و برای اعضای جدید آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را داشت. در ادامه جلسه دکتر ابوالفضل اکبرپور معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند و دبیر کمیته پژوهش استان، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری اعضای کمیته و کارگروه بتوان اقدامات مفیدی در توسعه طرح های مزیت دار استان انجام دهند.
در ادامه جلسه، اعضا با توجه به دستورالعمل ابلاغی و معرفی اولویت‌های پژوهش استان، عناوین طرح‌های دستگاه‌های اجرایی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

آخرین ویرایش۱۱ خرداد ۱۴۰۱