به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه مدیران جدید گروه‌های‌ آموزشی

۰۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰ کد : ۱۸۸۱۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۸۱
آیین تکریم و معارفه مدیران جدید گروه‌های‌ آموزشی مهندسـی برق ـ مخابرات، زراعت و اصلاح نبـات، علوم و مهندسـی آب و روانشناسـی امروز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به‌صورت حضوری برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه مدیران جدید گروه‌های‌ آموزشی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آیین تکریم و معارفه مدیران جدید گروه‌های آموزشی با حضور سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رؤسای دانشکده، مدیر نظارت و ارزیابی و مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه برگزار شد. در این جلسه دکتر سیدجواد حسین‌واشان، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند با بیان انتظارات و شرح اهم وظایف مدیران گروه‌های آموزشی، مهم ترین کلید موفقیت را نظم در امور برشمرد. دکتر حسینی‌واشان با تأکید بر جایگاه حساس مدیران گروه، مسئولیت پذیری، برنامه ریزی، تعامل با دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان و تکریم ارباب رجوع و ایجاد فضای صمیمانه، هم فکری و هم افزایی را از دیگر نکات مورد توجه نامید و گفت: لازم است از سوی مدیران گروه پیگیری و رفع نواقص کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و ارزیابی و پایش سرفصل‌های دورس با توجه به شرایط منطقه و تکریم اساتید پیشکسوت و حمایت از اساتید جوان و پرنشاط انجام شود.
وی با قدردانی از مدیران قبلی گروه‌های آموزشی افزود: به همت گروه‌های آموزشی باید شرایط لازم برای حفظ و جذب دانشجویان استعدادهای درخشان و جذب رشته‌های تحصیلات تکمیلی ایجاد شود.
دکتر مفید شاطری، مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه با تشکر از زحمات مدیران سابق گروه و تقدیر از مدیران جدید گروه‌ آموزشی به مسأله حضور اعضای هیأت علمی و ثبت حضور در سامانه تأکید کرد.
در ادامه رؤسای دانشکده‌های حاضر در جلسه به سخنرانی پرداختند. همچنین دکتر خراشادیزاده، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری، گروه‌های آموزشی را بازوی اجرایی دانشگاه دانست که در ارتقا و چشم انداز دانشگاه نقش بسزایی دارند. حرکت در مسیر سند چشم انداز و رصد این سند بخش دیگری از سخنان وی بود.
لازم به توضیح است؛ در این مراسم ضمن معرفی دکتر مهدی هدایتی‌زاده، به عنوان مدیر گروه آموزشی زراعت و اصلاح نبـات و علوم و مهندسی خاک و دکتر یوسف رمضانی، مدیر گروه علوم و مهندسـی آب، دکتر محمدرضا اسدی‌یونسی، مدیر گروه روانشناسـی و دکتر محمدحسن مجیدی به عنوان مدیر گروه مهندسـی برق – مخابرات از مدیران قبلی این گروه‌های آموزشی قدردانی به عمل آمد.

آخرین ویرایش۱۰ خرداد ۱۴۰۱