برگزاری نخستین جلسه کمیته علمی مراسم نکوداشت فرهنگ پژوهان

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۸ کد : ۱۸۱۴۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۴۳
نخستین جلسه کمیته علمی مراسم نکوداشت فرهنگ پژوهان استان خراسان جنوبی روز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در محل سالن بشارت دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری نخستین جلسه کمیته علمی مراسم نکوداشت فرهنگ پژوهان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، انجمن آثار و مفاخر استان خراسان جنوبی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و گروه زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و سایر سازمانها و نهادهای ذی ربط استان مراسم نکوداشت فرهنگ پژوهان و دانشوران  استان را برگزار می‌نماید. در نخستین جلسه کمیته علمی مراسم که با حضور تعدادی از اساتید گروه زبان و ادبیات فارسی و اعضای انجمن آثار و مفاخر استان برگزار شد مقرر شد؛ مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی مرحوم استاد دکتر محمد مهدی ناصح استاد پیشکسوت دانشگاه فردوسی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ و مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد دکتر محمد بهنام فر استاد دانشگاه بیرجند و مولوی پژوه در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۱ بصورت حضوری و مجازی در محل سالن فرهنگ دانشگاه بیرجند برگزار شود.
در این جلسه که با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی از سراسر کشور برگزار خواهد شد علاوه بر سخنرانی اساتید و صاحبنظران، دانشجویان این اساتید به نقل خاطره خواهند پرداخت .  
همچنین کتاب یادنامه ویژه استاد ناصح به کوشش دکتر نوروزی و کتاب جشن نامه به کوشش دکتر رحیمی به زیور طبع آراسته خواهد گردید. لذا به منظور دریافت مقالات، یادداشت‌ها، اشعار و خاطره ها و مقالات تقدیمی به زودی فراخوان در سامانه دانشگاه و در مطبوعات درج خواهد گردید.
دبیرخانه علمی همایش در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مستقر است و دبیران علمی همایش سیدمحمدحسین دکتر قریشی دکتر علی اکبر محمدی هستند.
 دبیرخانه اجرایی این همایش در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است و دبیران اجرایی آن آقایان رمضانی و عربی و سرکار خانم زرنگ هستند.

آخرین ویرایش۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱