نشست اعضای شورای صنفی کارمندان با معاون اداری و مالی دانشگاه

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰ کد : ۱۷۸۳۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۴۵
نشست اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه صبح روز شنبه ۲۰ فروردین در محل دفتر معاون اداری مالی دانشگاه برگزار شد.
نشست اعضای شورای صنفی کارمندان با معاون اداری و مالی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست صمیمی اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه با حضور دکتر عارفی، معاون اداری مالی دانشگاه، دکتر نخعی مطلق، مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه و اعضای شورای صنفی در محل اتاق جلسات معاونت اداری و مالی دانشگاه برگزار شد. در ابتدای این جلسه، حمیدزاده دبیر شورای صنفی کارمندان ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرخیر و برکت رمضان، خلاصه‌ای از فعالیت‌های شورا ارائه کرد. وی خواستار اجرای دقیق آیین نامه اعضای غیر هیات علمی شد. 
سکینه راستگو، رئیس دوره ششم شورای صنفی کارمندان دانشگاه، نیز با تشکر از معاونت اداری مالی در خصوص ذخیره مرخصی استحقاقی و روند ثبت مرخصی استعلاجی خواستار وحدت رویه در دانشگاه‌ شد.
استفاده از کارشناسان مجرب بیمه ای در عقد قرارداد بیمه تکمیلی، پرداخت هزینه سفر و تقویت شرکت تعاونی مصرف دانشگاه از مواردی بود که توسط مهندس مشاوری‌نیا، نایب رئیس شورا مطرح شد.
برنامه‌ریزی مناسب جهت پرداخت های رفاهی در مناسبت های ملی و مذهبی، عقد قرارداد با بخش‌های مختلف رفاهی در سطح شهر، پرداخت پاداش به همکاران با توجه به آیین نامه استخدامی کارمندان، بازنگری در خصوص اعطای زمین به همکاران قراردادی و کاهش سنوات آن، امکان اجرای حضور همکاران بصورت شناور و.... از جمله مواردی بود که توسط سایر  اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه، عنوان شد.
در ادامه این نشست، دکتر نخعی مطلق به برخی از مطالبات همکاران پاسخ داد و قول همکاری و حل مشکلات صنفی کارمندان را به نحوی که منافع کارکنان و دانشگاه تامین شود را داد.
در پایان این نشست که حدود دو ساعت بطول انجامید، دکتر عارفی ضمن تشکر از شورای صنفی کارمندان، قول پیگیری موارد مطرح شده را داد.

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۴۰۱