تقدیر سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم از مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۱ کد : ۱۷۷۸۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۰۰
دکتر ندا شفیعی، سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزنده دکتر سامان فرزین، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند در تعامل سازنـده بـا اداره کـل روابـط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و فراهم نمودن زمینه‌های رشـد و تعالی خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر در نظام آموزش عالی، تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم از مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند

ه گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در نامه دکتر ندا شفیعی، سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدیر روابط عمومی دانشگاه آمده است؛  خـدمت صادقـانه و متعهـدانه موهبت ارزشـمندی است که خداونـد متعال در وجود انسان‌ها نهاده تا در راستای ارج نهادن به کرامت انسانی گام بردارند. از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزنده جناب‌عالی در تعامل سازنـده بـا اداره کـل روابـط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و فراهم نمودن زمینه‌های رشـد و تعالی خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر در نظام آموزش عالی، صـمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و از درگاه پروردگار مهربان توفیق روزافزون، سـلامتی و سـعادتتان را در تـداوم خـدمت به خانواده بزرگ آموزش عالی خواستارم.
شایان ذکر است دکتر فرزین از اسفندماه 1398 دبیری شورای مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه 9 کشور را عهده دار است.

آخرین ویرایش۱۴ فروردین ۱۴۰۱