دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با سرپرست دانشگاه بیرجند

۰۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۶ کد : ۱۷۴۱۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۳۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی صبح امروز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ با سرپرست دانشگاه بیرجند دیدار کرد.
دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با سرپرست دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی به همراه  عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و جمشید سورگی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) با دکتر لامعی سرپرست دانشگاه بیرجند دیدار کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در این جلسه ضمن تبریک انتصاب دکتر لامعی به سمت سرپرست دانشگاه بیرجند و تسلیت شهادت امام کاظم(ع)، گفت: تعامل بین دانشگاه و کمیته امداد قابل تقدیر است. وی ادامه داد: در زمینه امور دانشجویان مراجعات و جلسات مشترکی برگزار شده است و درخواست‌هایی همچون ایجاد مرکز نیکوکاری در دانشگاه برای کمک به دانشجویان ارائه شده است. وی با توجه به ظرفیت‌های علمی و انسانی دانشگاه خواستار همکاری متقابل گردید و در فعالیتهای پژوهشی نیز خواستار مراودات بین دانشگاه و کمیته امداد شد.
دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند ضمن خوش آمد گویی به حضار و تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) به پیشینه دانشگاه در امور خیریه اشاره کرد و افزود: کانون‌های معاونت فرهنگی و دفتر نهاد رهبری با مؤسسات خیریه تعاملات خیلی خوبی دارند تا جایی که برخی از اعضای هیأت علمی دانشگاه از ایجاد کنندگان و گردانندگان مؤسسات خیریه هستند. همچنین از سوی شورای صنفی اساتید نیز کمک‌های قابل توجهی انجام می‌شود. همراهی با ایتام و احسان مشارکت‌های دانشگاه قابل توجه است و دانشگاه آمادگی لازم را برای همکاری هرچه بیشتر داراست.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تسلیت شهادت حضرت امام کاظم(ع) و خوش آمدگویی به حضاران، اقدامات دانشگاه را در امور خیریه را برشمرد و گفت: داشگاه همچون گذشته آمادگی خود را برای همکاری در امر مقدس ایتام و محسنین اعلام می‌نماید.
حجت الاسلام جعفری به انعقاد تفاهم نامه مشترک با کمیته امداد اشاره کرد و اعلام کرد:  امیدواریم هرچه سریعتر پیرو آن تفاهم‌نامه صندوق احیا شود و آورده آن برای دانشجویان دانشگاه خرج گردد. وی اعلام کرد: اعضای هیأت علمی با توجه به نیاز موجود آمادگی لازم را برای ارائه مشاوره‌ و راهنمایی دارند.

آخرین ویرایش۰۹ اسفند ۱۴۰۰