برگزاری مراسم بزرگـداشت حکیم سـید اسـماعیل جرجـانی و روز ملی آزمایشـگاه‌ها

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۶ کد : ۱۲۶۷۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۰۳۴
مراسم بزرگداشت حکیم سـید اسماعیل جرجانی و روز ملی آزمایشگاه ها به صورت مجازی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری مراسم بزرگـداشت حکیم سـید اسـماعیل جرجـانی و روز ملی آزمایشـگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم بزرگـداشت حکیم سـید اسـماعیل جرجـانی و روز ملی آزمایشـگاه ها صبح امروز سه‌شنبه 31 فروردین 1400 با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محمدصادق علیایی رئیس شبکه آزمایشگاه های علمی ایران (شاعا) ، دکتر حمیدرضا نجفی معاون پزوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند، دکتر محمد فیضـیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و آقای مجید منعم زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان در سامانه جلسات مجازی دانشگاه بیرجند برگزار شد.
دکتر خامسان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، ابراز امیدواری کرد هر ساله با برگزاری چنین مراسمی ضمن شناسایی چالش‌ها و موانع‌های پیش‌رو شبکه آزمایشگاه‌ها وکارگاه‌های دانشگاه برای رفع آن برنامه‌ریزی شود.
وی تقویت شبکه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها را از اولویت‌های کاری خود بیان کرد و گفت: انشالله با ایجاد آزمایشگاه‌ مرکزی بتوانیم آزمایشگاه معتمد و معین در شرق کشور باشیم.
دکتر علیائی نیر هدف از برگزاری روز ملی آزمایشگاه‌ها را تجلیل و بررسی نقش کارشناسان در ارتقاء علمی دانشگاه، توسعه علمی دانشگاه و صرفه‌جویی اقتصادی و افزایش درآمد دانشگاه دانست.
ارائه گزارشی از فعالیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه بیرجند، سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های برگزار شده در این مراسم بود.

آخرین ویرایش۳۱ فروردین ۱۴۰۰