آثار برگزیده جشنواره ملی جلوه های رمضان در فرهنگ اقوام ایرانی انتخاب و معرفی شدند.

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۹ کد : ۹۳۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۱۷

به گزارش معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه، مراسم اختتامیه جشنواره ملی جلوه‌های رمضان در فرهنگ اقوام ایرانی پیش از ظهر روز یکشنبه مورخ 19 مردادماه بصورت مجازی و حضوری برگزار شد.
دکتر علی زنگویی، معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ضمن اعلام این خبر افزود: در ادامه فعالیتهای متعدد معاونت فرهنگی و اجتماعی در ایام کرونا، جشنواره ملی جلوه های رمضان در فرهنگ اقوام ایران با حضور علاقمندان از سراسر کشور از ماه مبارک رمضان آغاز شد و دبیرخانه این جشنواره پس از دریافت آثار در بخشهای مختلف، و ارسال به بخش داوری جشنواره، نهایتاً یازده اثر در بخشهای آداب و رسوم،کلیپ و عکس، پادکست، دلنوشته حائز رتبه های برتر این جشنواره ملی شدند.

دبیر این جشنواره در ادامه ضمن تشکر از شرکت کنندگان ابراز امیدواری کرد، در آینده نیز شاهد برگزاری باشکوهتر این گونه برنامه ها و با حضور و مشارکت دانشجویان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از دکتر حسین زنگوئی در بخش معرفی اداب و رسوم و آواها و نواهای خراسان جنوبی با اهدای تندیس ویژه این جشنواره و لوح تقدیر بصورت حضوری و از سایر شرکت کنندگان بصورت مجازی تقدیر بعمل آمد.

آخرین ویرایش۲۰ مرداد ۱۳۹۹