جلسه ستاد جذب دانشجو دانشکده هنر برگزار شد

۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۶ کد : ۲۱۰۸۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۳۹
جلسه ستاد جذب دانشجو دانشکده هنر برگزار شد

به گزارش دانشکده هنر، ستاد جذب دانشجوی دانشکده هنر،  روز سه شنبه 24 آبان 1401 با حضور دکتر خلیل نژاد رئیس دانشکده هنر . دکتر زارعی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده هنر در اتاق جلسات دانشکده هنر برگزار شد.
در این جلسه دکتر خلیل نژاد با اشاره به ‌سند جذب دانشجو دانشگاه، از اهمیت جذب دانشجو گفت و افزود: ما برای جذب دانشجو باید مواردی همچون حفظ حرمت دانشگاه، فعالیت مداوم و پایدار، و تمرکز بر برنامه‌های غیر مستقیم  توجه کنیم و با توجه تغییر ذائقه دواطلبان، بایستی به سمت رشته های پرطرفدار حرکت کنیم.
در ادامه حاضران در جلسه در مورد برنامه‌ریزی برای اجرای طرح  "روز درهای باز دانشگاه"  نکاتی را بیان کردند که استقرار در مکانی مناسب و در شان همکاران و دانشجویان دانشکده هنر، استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان، برگزاری تورهای بازدید برای خانواده دواطلبان، برگزاری همایش رایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان هنر و تبلیغات توانمندی های دانشکده هنر در شبکه های اجتماعی و سطح شهر از مهم‌ترین آن بود.

شایان ذکر است در این جلسه، دکتر بارانی، دکتر کوهستانی، دکتر ضیائی، دکتر پایدارفرد، دکتر فرزین و خانم فخر نیز حضور داشتند که در خصوص مسائل فوق بحث و تبادل نظر گردید.

آخرین ویرایش۲۸ آبان ۱۴۰۱