سومین جلسه دیدار با بازنشستگان دانشگاه برگزار شد

۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۱:۲۵ کد : ۱۳۶۹۳ اخبار اخبار برگزیده اخبار مهم
تعداد بازدید:۱۴۲۵
با حضور دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه و سید نعمت حسینی، از بازنشستگان دانشگاه جلسه دیدار با بازنشستگان دانشگاه برگزار شد.
سومین جلسه دیدار با بازنشستگان دانشگاه برگزار شد

به گزارش موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه، سومین جلسه دیدار با بازنشستگان دانشگاه با حضور سید نعمت حسینی، از بازنشستگان دانشگاه و به میزبانی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه عصر روز یکشنبه، 20 تیرماه در محل اتاق مدیریت موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه برگزار شد.
حمیدزاده، مسئول اجرائی راه اندازی موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نشست در ادامه سلسله جلساتی که با عنوان ((دیدار با بازنشستگان)) بصورت هفتگی برگزار می شود، با حضور آقای سیدنعمت حسینی برگزار شد. وی در ادامه افزود: هدف موزه دانشگاه از برگزاری این جلسات، گردآوری خاطرات و اتفاقاتی است که تا کنون در جایی ثبت نشده است و موزه دانشگاه نیز بر اساس رسالت خود سعی دارد تا نسبت به جمع‌آوری خاطرات پیشکسوتان اقدام نماید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از عموم دانشگاهیان تقاضامندیم هرگونه تصاویر، اسناد، مدارک و.... که در خصوص دانشگاه بیرجند در اختیاز دارند را به موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه تحویل دهند تا بتوانیم نسبت به آگاه سازی تاریخ دانشگاه بیرجند به سایر اقشار اقدام مناسب انجام دهیم.

آخرین ویرایش۲۱ تیر ۱۴۰۰