عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند در فهرست سرآمدان علمی سال ۱۴۰۱ قرار گرفت

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۸ کد : ۲۰۰۳۰ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۶۴
فدراسیون سرآمدان علمی ایران، دکتر معصومه جعفرپور استاد گروه آموزشی شیمی دانشگاه بیرجند را در فهرست سرآمدان علمی سال ۱۴۰۱ قرار داد.
عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند در فهرست سرآمدان علمی سال ۱۴۰۱ قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، به نقل از معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری، دکتر معصومه جعفرپور استاد گروه آموزشی شیمی براساس اعلام فدراسیون سرآمدان علمی ایران در فهرست سرآمدان علمی کشور در سال 1401 قرار گرفت.
فدراسیون سرآمدان علمی ایران، از سال 1394 با هدف دستیابی کشور به مرجعیت علمی جهانی آغاز به کار کرده است. از جمله مهم‌ترین اقدامات این فدراسیون، شناسایی و انتخاب محققان معتبر، متعهد و پیشرو تحت عنوان سرآمدان علمی و حمایت از آنها می‌باشد.
این فرآیند سالانه و براساس فعالیت‌های سه سال گذشته(منتهی به دوره ارزیابی) انجام می‌شود. هر ساله 100 نفر بعنوان سرآمد علمی، شناسایی و در 2 گروه الف و ب، متناسب با اعتبار علمی کسب کرده حمایت می‌شوند.
بر این اساس و در هفتمین دوره معرفی سرآمدان علمی کشور، دکتر معصومه جعفرپور با کسب اعتبار علمی 142 حائز رتبه سرآمد 89 شد و در فهرست سرآمدان علمی سال 1401 قرار گرفت. براین اساس دکتر جعفرپور جز 100 نفر سرآمدان علمی کشور  قرار گرفت. به این افراد با توجه به اعتبار علمی، حمایت‌هایی شامل پژوهانه، اعتبار خدمات شبکه آزمایشگاهی و امتیاز جذب محقق پسا دکتری تعلق می‌گیرد.

«رزومــه»

آخرین ویرایش۲۳ شهریور ۱۴۰۱